T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü tarafından bir istişare toplantısı düzenlendi. Toplantıya T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank başkanlık etti.
T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı binasında gerçekleştirilen toplantı 11 Ocak tarihinde gerçekleştirildi. Toplantıya yeni dönemde Bakanlık bünyesine katılan Kalkınma Ajansları ve Bölgesel Kalkınma İdarelerinin idareci ve temsilcileri katıldı. Toplantıda 2019 yılı için planlanan faaliyetler değerlendirilirken, yeni yılda tüm imkanlarla sanayici, girişimci ve araştırmacının yanında olmaya devam edileceği dile getirildi.